Polecamy...

Płatności mobilne

 

Marketing i geolokalizacja

Geolokalizacja to emisja reklamy na urządzeniach przenośnych, jak smartfon, które lokalizowane są przez GPS-y bądź BTS-y, tj. Base Transceiver Station, bazowe stacje przekaźnikowe. Co to oznacza w praktyce? Otóż określony komunikat dociera do odbiorcy, wyłącznie wtedy, gdy ten znajduje...

Zobacz więcej
 

Możliwości geolokalizacji

Definicja geolokalizacja stwierdza, że jest to położenie oraz proces określania geograficznego położenia fizycznych przedmiotów bądź osób typowo za pomocą GPS lub adresu IP urządzenia. Położenie to określane jest zazwyczaj poprzez współrzędne geograficzne, ale również innego...

Zobacz więcej
 

Aplikacje mobilne, którymi zapłacisz za zakupy

Zakupy bez portfela? Okazuje się, że taka wizja jest bardzo kusząca dla konsumentów na polskim rynku. Według oficjalnych statystyk, w 2017 roku wykonano ponad 33 miliony operacji korzystając tylko z jednego systemu płatności mobilnych! Z usług mobilnych korzysta już kilka milionów...

Zobacz więcej
 

Dlaczego warto korzystać z płatności mobilnych?

Na polskim rynku mobilne usługi bankowe rozwijają się wyjątkowo sprawnie. Z miesiąca na miesiąc do różnych projektów dołączają coraz to nowe banki, a tym samym przybywa użytkowników. Szacuje się, że z usług płatności mobilnych korzysta już około 6 milionów osób – takie...

Zobacz więcej
 

Rodzaje płatności mobilnych

Polska w światowych rankingach usług bankowych znajduje się na wysokim miejscu. Przyzwyczailiśmy się już do płacenia kartami płatniczymi zbliżeniowo, nie ma także większego problemu z zakupami przez Internet. Nie boimy się robić zwrotów oraz walczyć o swoje prawa konsumenckie...

Zobacz więcej
 

Nowe technologie w płatnościach mobilnych

Rynek usług bankowych w Polsce rozwija się dynamicznie. Co jakiś czas „wypuszczane” są nowe rozwiązania technologiczne, które weryfikują klienci. Dlaczego warto z nich korzystać? Być może w przyszłości płatności mobilne całkowicie zastąpią tradycyjne metody robienia...

Zobacz więcej
 

Popularne w Polsce aplikacje mobilne

Polacy lubią i korzystają z nowinek technologicznych, co potwierdzają liczne statystyki. Polski Standard Płatności na koniec 2017 roku zdał raport, że przez cały rok Blik zdobył około 6 milionów użytkowników – a to przecież tylko jedna z opcji, jeśli chodzi o płatności...

Zobacz więcej