Polecamy...

Zarządzanie sklepami z Dotpay

21 Luty
2019

Wiele mówi się na temat usprawniania, przyspieszania, a przede wszystkim ułatwiania procesów płatności dla klientów. Istnieje multum metod i funkcjonalności od tych służących zaadaptowaniu telefonu komórkowego na potrzeby płatności po skomplikowane systemy przygotowujące odroczone lub ratalne płatności na podstawie podawanych przez klienta zarobków.

W transakcjach istnieją jednak dwie strony i dobre pośrednictwo płatności powinno potrafić maksymalnie uprościć ten proces zarówno dla jednej jak i drugiej. Jedną z takich firm jest polski Dotpay. Ta spółka, będąca częścią portfela MCI EuroVentures specjalizuje się w obsługiwaniu licznych transakcji na polskim i zagranicznym rynku. Jak podaje sama firma, transakcji tych jest około siedem milionów miesięcznie, a z ich usług na obecną chwile korzysta ponad trzydzieści tysięcy klientów.
Za zaufaniem i sukcesem wśród tak wielu sprzedawców na świecie stoi przede wszystkim wysoce funkcjonalna struktura systemu Dotpay. Jest to usługa zaprojektowana ku osiągnięciu maksymalnej wygody przedsiębiorcy i jego pracowników. Korzystanie z jednego panelu administracyjnego to obsługi wszystkich zarejestrowanych sklepów umożliwia zarządzanie i optymalizację procesów w wysokim standardzie, na bieżąco dostosowując się do potrzeb klientów. 

Sam panel posiada wiele przydatnych funkcji, których implementacja jest bardzo prosta, a w razie potrzeby firma udostępnia instrukcje wraz z pomocą swoich specjalistów. Przedsiębiorca może na przykład w wygodny sposób wyszukiwać transakcje wewnątrz wszystkich swoich sklepów, korzystając z systemu spersonalizowanych kodów, służących za tytuły przelewów. W ten sposób można w łatwy sposób odnieść się do zgłaszanych przypadków, oznaczyć konkretne transakcje lub wyróżnić danego klienta. 

Inną ważną funkcją jest możliwość generowania raportów. Te dokumenty mogą zostać wyeksportowane w jednym z popularnych formatów, między innymi w PDF lub CSV, czyli formatach używanych na co dzień w dużych korporacjach na całym świecie. Zawierają one zestawiania danych odnośnie przebiegu działalności poszczególnych sklepów i biznesu jako całości. Mogą być automatycznie wysyłane na wybrany adres e-mail. Ponadto można także ustawić ich pobieranie za pomocą środowiska API, przez co nasze dane są dostępne dla wszystkich, którym je udostępnimy w czasie rzeczywistym, na bieżąco uaktualniane o nowe wskaźniki. Jest to bardzo ważne, nie tylko na potrzeby optymalizacji w zarządzaniu, ale również w koordynacji sprawnej pracy zespołowej.

System pozwala także na zdalną pracę w sklepie, co jest ważne, zwłaszcza gdy nie posiadamy jego lokalnego odpowiednika. Pozwala na zdalną wycenę towaru dla zainteresowanego i wygenerowanie dla niego oddzielnego linku do zapłaty, opartego na przedstawionej kwocie. Większość firm potrzebuje przeprowadzić klienta przez dłuższy proces, podczas gdy to rozwiązanie zalicza się do błyskawicznych metod płatności, nie ustępujących niczym BLIKowi czy szybkim przelewom online.

Panel pozwala również dokonać zwrotów klientowi, jeśli jego przypadek nie podchodzi pod automatyczne zwroty, kolejną z funkcjonalności prezentowanych przez Dotpay w swojej ofercie. 
Zarządzanie biznesem jest tematem na studia i nie ma wątpliwości, że nawet najlepszy system nie zrobi tego za nas. Jednakże w dzisiejszych czasach szybkości i mobilności, warto zaopatrzyć się w najlepsze narzędzia jakie są do dyspozycji na rynku.

To może Cię zainteresować